Handelsbetingelser

Betaling

Strikle modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, Mastercard og American Express. Alle hækleopskrifter på strikle.dk skal betragtes som virtuelle/digitale produkter, og levering af hækleopskrifter sker altid elektronisk via downloadlink som sendes til din E-mail straks efter betalingen er gennemført. I mailen findes link som igangsætter download af hækleopskriften til din enhed.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms. Strikle bruger en godkendt betalingsserver (Stripe), der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Strikle leverer fysiske varer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00. Virtuelle produkter (f.eks. hækleopskrifter) leveres i form af download-link(s) som sendes via E-mail straks efter betalingen er gennemført.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Strikle vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

salg@strikle.dk eller

strikle.dk
Englandsgade 19, 1. 8
DK-5000 Odense C

Bemærk, der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Fortrydelsesmeddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@strikle.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her:

strikle.dk/fortrydelsesformular

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
DK-2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: kontakt@strikle.dk